Autoavaluació de l’activitat 2.3: miniprojecte
Descobrim Gaudí
|
|||||
Nom de l’alumne
|
Lliurament: Has complert amb la data, has enviat la memòria i
l'autoavaluació en un missatge, l'arxiu de la memòria no supera els 4 o 5 Mb,
és un arxiu de text .doc o .odt…
|
Has fet servir tecnologies col·laboratives tipus web 2.0 per al
projecte: bústies compartides del campus, wiki, cmaptools, google docs...?
|
Com valores la claredat expositiva, estructura de la memòria del
projecte lliurada, presentació del document, representació gràfica…Claredat
del mapa realitzat, portada completa… Has aconseguit l'índex generat
automàticament , has recolzat les afirmacions i decisions en bones fonts que
has citat bé?
|
Valora com ha
quedat el disseny de l'activitat: creativitat, coherència, justificació científica,
planificació acurada, adaptació als aprenents. Identificació, tipologia i
presentació de problema. ¿Has aconseguit adequar-te als aprenents
(problemització fins a quin punt parteix d'unproblema significatiu per ells)?
Hi ha un ús de les TIC com a facilitadora, com a generadora, d'aprenentatge
significatiu...? Quin paper té l'atuació psicopedagògica en el teu projecte?
|
¿Entre totes les parts de l'informe, fas servir els conceptes clau de
la PAC2, i especialent els vinculats a l'aprenentatge a partir dels
problemes? Fins a quin punt?
|
Maria Cinta Falcó Bertomeu
|
Sí. Tot ha estat correcte.
|
Sí, he fet servir el Glogster que permet que els alumnes puguin
treballar en grup.
|
Considero que amb aquest projecte queda clara l’activitat que he fet
i he afegit tots els apartats que calien. He recolzat bé les fonts.
|
L’activitat que he presentat als alumnes ha estat significativa per a
ells perquè sorgia del constructivisme. L’ús de les TIC ha facilitat l’aprenentatge.
Amb aquesta activitat hem aconseguit tornar la motivació dels alumnes.
|
He fet servir tots els conceptes que tenen a veure amb l’aprenentatge
a partir de problemes i els he descrit a la fitxa de l’activitat.
|
Has fet una bona descripció del procés seguit? En quin apartat?
|
¿Com creus que has fet l'avaluació de l'aprenentatge aconseguit pels
aprenents del teu projecte? Com has avaluat l'aprenentatge significatiu?
|
¿Has fet una bona i
objectiva avaluació del disseny, és a dir una avaluació de procés, de tots
els elements del procés, també dels recursos emprats? És a dir, has fet una
avaluació tecnògica del projecte (això no vol dir avaluació de les tècniques
i tecnologies emprades!)? N'has extret conclusions importants per al futur de
la pràctica psicopedagògica?
|
Autoqualificació
PAC2.3:
|
Sí, ho he fet a l’apartat sobre la descripció
del procés seguit.
|
He fet una avaluació de l’activitat i també dels
alumnes. Els alumnes també han fet una autoavaluació que ha servit per
reflexionar sobre l’activitat.
|
Sí, he fet aquesta avaluació a través de les
taules que he presentat abans. He avaluat els principals elements que fan que
els projecte es pugui adequar als alumnes.
|
B+
|
Autoavaluació de les activitats de l’assignatura
|
||||
AUTOAVALUACIÓ AC:
PAC1: Debat. Encara recordes algun coneixement adquirit al Debat (sobre els
conceptes Ciència, Tècnologia, Societat, CTS i les seves implicacions.
|
AUTOAVALUACIÓ AC:
PAC1: Informe. Encara recordes l'estructura mental que vas representar sobre
els conceptes vinculats a la TE? S'ha diferenciat més de l'avaluació inicial
després de la PAC2? Hi ha hagut reconstrucció? Hi ha hagut ampliació? Creus
que els mapes de conceptes poden ser útils per aprendre i avaluar
l'aprenentatge? Cal que hi hagi conflictes per aprendre? Què és el compromís
conceptual i què té a veure amb el corrent CTS?
|
OPTATIVA::::::::AUTOAVALUACIÓ
AC: PAC2.1: Modelar amb històries serveix d'alguna cosa? Et va agradar
l'activitat? Vas aprendre dels companys? Et pot servir per a la pràctica
psicopedagògica?
|
OPTATIVA::::::::AUTOAVALUACIÓ
AC: PAC2.2: Argumentar i fer-ho gràficament, pot servir per a l'aprenentatge? Et va agradar l'activitat? Vas aprendre
dels companys? Et pot
|
AUTOAVALUACIÓ AC: PAC2.3: Has après alguna cosa al voltant del disseny
de situacions d'e-a? Els problemes els hem d'evitar sempre o els hem/podem
"fer servir" significativament?
|
Sí, he aprés la connexió que hi ha entre aquestos conceptes. També he
aprés que és l’argumentació.
|
A través de les diferents Pacs he pogut ampliar els meus coneixements
sobre les noves tecnologies i sobre les reflexions que puc fer a les
autoavaluacions. Els mapes conceptuals
són molt útils per anar organitzant la informació i si la saps organitzar és
que l’entens i llavors arribes a l’aprenentatge significatiu. El compromís
conceptual serveix per activar la nostra ment, per aprendre a través dels
conflictes i té molt a veure amb la CTS.
|
Em va servir molt saber explicar les meves activitats a través de
fitxes d’activitats i per a conèixer noves maneres de plantejar activitats a
través de les dels companys.
|
Aquesta activitat no la vaig realitzar.
|
He aprés a dissenyar una activitat a partir d’un problema, per tant és
molt útil aprofitar els problemes per arribar a l’aprenentatge significatiu.
|
Has fet servir el
blog com a portafòlio d'autoavaluació continuada de competències. Has
interactuat amb altres companys en relació a les preguntes-trampa de
l'autoavaluació? Ha canviat la teva posició en relació als determinismes?
|
Qualificació
oficial PAC1
|
AUTOqualificació
2.1 ó 2.2
|
AUTOqualificació 2.3
|
AUTOqualificació global de l'AC de l'assignatura: posa: A+, A, A-, B+,
B, B-, C+
|
Observacions lliures de l'alumne
|
He utilitzat el blog com un diari de classe, per anar afegint la
informació del que anem fent. He comentat les preguntes trampa als blogs dels
companys i sí que ha canviat la meva posició davant els determinismes.
|
A
|
A
|
B
|
B
|
-
|
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada